Anyeong !

My photo
we sell cute jewelry that will catch your heart

Sunday, December 26, 2010

I really appreciate this


This is really long time ago. Dah lama dah nak update pasal benda ni but asyik terlupa je. Hihi :P This.. emm what we call ah ? Beras ada nama eh ? Haha. Lebih kurang lah. Dalam tu ada beras. Dekat beras tu boleh tulis nama yang korang nak. Nak letak nama gf / bf sume boleh. Iza gave me this beras and what the surprise on that beras tu there is my name and dott2. Haha. I'm so happy when she bought me that thing. I still remember when she showed me that beras and I was like aaaahhh ~ but i don't think the whole school dengar. Haha !. I still kept that thing nicely cuma air dia je dah habis. Rasanya benda tu bocor kot, Haha. Btw, I really really appreciate it Izaa <3

No comments:

Post a Comment