Anyeong !

My photo
we sell cute jewelry that will catch your heart

Wednesday, December 15, 2010

SPM cepat habis boleh tak ? Bosan kot nak tunggu awak habis.

It's 4.23 am and i still in front of my laptop. Downloading this WGM made my eyes suffered. Sorry eyes, it's just for tonight. Sumpah lama gila nak download video ni. Dah 3 jam dah , tak habis - habis lagi. I want to sleep but dah 84% dah, takkan nak cancel kan ? While downloading WGM ni, I click on mysoju.com and search for drama Hi, My Sweetheart which recommended by Amin my classmate. I didn't expect he watched all this korean and chinese drama. Hahaha :P. And what the surprised , the drama was so great and funny ! Trust me, I only study for 2 hours only for my Ekonomi paper this monday. How bad I am huh ? Hahaha

Jealous betul bila tengok budak science dah habis, dah boleh online , dah boleh keluar and bila tengok kat fb homepage je , ade je budak yang single change to --> in a relationship (yang mana dah plan nak couple lepas SPM tu laa). Benci betul :(. Kenapa la kitorang punya lama sangat nak habis ni ? Orang dah la nak karaoke , nak melalak , nk shopping , nak melancong, nak amik lesen ni !

p/s : Oh btw, please pray for my Ekonomi paper for not being harder just like Account paper. I will be appreciate :)



No comments:

Post a Comment