Anyeong !

My photo
we sell cute jewelry that will catch your heart

Saturday, April 2, 2011

New entry

Asslammualaikum. Hey korang !

Err. What the hell my introduction. Hey korang ? Hahaha. Okay. I am sorry because I post too much about Korean thingy (not all my friends love Korean). But if you enjoyed it, thank you very very much :)

Okay. So, I think la kan, I nak buat enry baru taw.

Title : "The best food I ever ate"

Entry ni aku akan cerita tentang makanan yang aku rasa sedap ( Ikut tekak aku lah kan ) pernah aku makan. Dari makanan berat sampai lah yang ringan. Tak kisah la warung tepi jalan ke, hotel 5 star ke. Asalkan sedap aku akan post. Yang tak sedap aku tak cerita lah. Kang kecik hati pemilik restaurant tu. Yang aku recommend je lah. Entry ni akan bersertakan gamba & kat mana kedai makan tu. Tak kisah la korang pernah makan ke tak ke makanan tu , aku tetap akan post. Jangan lak nanti comment "He'eleh ni aku dah pernah makan laa". Banyak cantik muka kau , suka aku lah, blog aku. This entry akan aku post bila-bila masa shj. Nanti kannnn (Ececeh macam ada org baca je blog kau)

No comments:

Post a Comment