Anyeong !

My photo
we sell cute jewelry that will catch your heart

Sunday, March 27, 2011

Fujiflm Instax mini 7 is mine now

Assalammualaikum , hello, anyeonghaseyo , anyeong, ohio gozaimas peeps !

Semua bahasa yang aku dah tau aku dah tulis. Hehe. Lepas tengok cerita jepun, terus tambah "ohio gozaimas". Hihi. Btw, anyeonghaseyo & anyeong got same meaning. Yang bezanya cuma informal dgn formal sahaja. Tak perlu lah aku terang kat korang yg mana aku tau rata-ratanya tak minat Korea. Kalau minat, memang tau sangat apa beza dia. Sebab ni benda basic bagi K-pop lover. *Sebab aku ni dah taksub sangat dengan korean things ni , sampai aku sanggup search nak belajar Hanguk (Korean Language). Agak susah la. Sebab nak sambung satu abjad ke satu abjad pun makan masa 1 hari kau tau ? Ini pun sebenarnya dah tergendala sekejap belajar Hanguk sbb banyak gila variety show yang aku amik kat Nana tak habis-habis tengok. Tambah pula dengan DVD Japan yang aku beli baru-baru ni - Hana Yori Dango 1 (Sebenarnya niat nak beli DVD Super Junior Super Show 2 *walaupun dah tengok* , tapi tak jumpa). Memang tak cukup 1 hari !

Okay, kembali kepada topic asal kita. Apa yer ? Yeah, Fujifilm Instax Mini 7 is mine NOW :D.
Ingat tak aku ada tulis time post SS3 tu ? Yang aku tulis aku nak beli camera ni sebab nanti *mana lah tau* Super Junior member nak grab camera aku ke and amik gamba sama2 time SS4 next year nanti, ada kan ? Haaa. So now aku dah jumpa & akuu dah beli ! Tau tak betapa ssh nak mampus nak cari camera ni ?

Instax Mini 7 mmg murah. But satu je la kelemahan camera ni, dia punya instant film mmg mahal. Dalam 1 kotak tu rm20++ & dalam tu ada 10 sheets only. So, mmg mahal & kena berjimat cermat nak guna. Before nak amik gamba sendiri pastikan yang anda betul2 dah nampak lawa & kemas. Ini bukan camera yang jenis boleh delete kalau gambar kau tak lawa / hodoh. Betul tak ? Haha.


Cool tak calendar Super Junior saya ? Haha *This is what will u get when u addicted to them*

Baru tester je. Amik dua keping je. Jimat cermat yer.

This is the free banner when I got at Super Junior Super Show 3. Actually before that I put on The Jonas Brother poster but since them getting older & I hate Joe but I love Nick, so, I have to cabut that poster ! Harharhar.

p/s : Just realize I bought too much of sushi. Sape nak ? Haha. Eh, but i think I'm gonna eat it tonight. Hahahahah *I know tak lawak pun*

No comments:

Post a Comment