Anyeong !

My photo
we sell cute jewelry that will catch your heart

Friday, October 29, 2010

Ah, rindu pulak

Rindu , rindu betul. Bukan rindu Ex, scandal ataupun boyfriend ( Eh awak ada boyfriend ke ? ) tapi rindu cerita drama korea Full House. Haha ! Tau korang bengang. Padan muka padan muka :P.

Macam ni cerita dia , mula-mula saya pergi la kan dekat satu blog ni. Then tiba-tiba ada pulak lagu soundtrack Full house kat situ. Wah , memang legend habis la weh ! Cerita tu tak silap saya lah kan masa saya darjah 6 tau. Bayangkan now saya sekarang dah 17 tahun memang memory habis lah. Masa tu saya tak berjinak - jinak lagi cerita korea ni. Time tengok tu pun sebab kawan yang suruh. Start tahun lepas , saya jadi addicted gila dengan cerita-cerita korea ni. Haha kelakar betul. Ape ? Tak kelakar ? Tak kelakar sudah biar saya gelak sorang-sorang.

No comments:

Post a Comment