Anyeong !

My photo
we sell cute jewelry that will catch your heart

Sunday, October 17, 2010

CLEO

Baru je dua hari ayah take off pergi US, dah pikir bukan-bukan. Ape la kau ni Farah. Seriousy doe tak tipu. Aku ni kalau bapak aku pergi out-station mana-mana pun aku pikir bukan-bukan. Patutnya pergi sembahyang , doa kat Allah supaya selamat pulang balik bapak kau, ni tak asyik terbayang benda lain je. Every hours aku tanya kat mak aku 'Ibu, ayah ada call tak ?' Ibu cakap, ' Ayah tak boleh call. Ayah text je'
Tak tahu lah. Mungkin aku ni dah dilahirkan macam tu kot. Yela, bak kata orang aku ni jenis ambil berat pasal sume dalam kata lain aku ni memang baik kat sume orang (ceh, ada kena mengena ke ?) sampai mak aku cakap "jangan baik sangat kat sume orang, nati orang pijak kat kepala awak baru tahu" Tapi aku memang camtu kot. Ape nak buat tak boleh ubah , orang berhati suci lah kate kan. Wahahaha xD
Tapi aku sedih betul sebab sabtu ni adalah hari graduasi sekolah aku. Patutnya excited , overacted ni sedih pulak. Sebab apa ? Haa sebab parents aku tak pergi laa. Sedih tau. Siapa nak amik gamba aku ? Sape nak teman aku makan ? Sape nak rase bangga bila tengok aku naik stage amik sijil ?
Waaaaa :'(. Haish bapak aku ni, nape tak balik hari jumaat ? Kenapa balik hari isnin ? Ha ? Kenapa ?
Dan yang menambahkan lagi kesedihan adalah aku rasa baju kurung aku tak lawa. Aku rasa tersalah beli , ter-over size. Dekat lengan dia gila nampak besar. Nati bila pakai tudung ala-ala yuna tu kan nanti nampak macam cg ******. Hahaha ! Tak perlu la korang cari cikgu mana yang pakai tudung yuna. Cikgu tu tak pakai tudung yuna pun dia pakai tudung bawal biasa je. Aku rasa nak mencarut - carut bila aku pergi kat Ampang Park cari baju kurung kedai tu dah nak tutup. Pelik gila mana ada mall tutup pukul 9.00 p.m ? Last-last cari kat JJ dekat rumah aku tu , cari kat PSA, rembat satu baju kurung yang corak dia ala-ala vintage , then suruh ibu bayar habis cerita. Kadang-kadang tu bengang jugak bila aku tak nak cari baju kurung, punyalah berlambak-lambak baju kurung yang hot, lawa terganting kat kedai tu. Bila aku nak , takde. Bila ada kalau tak harga dia mahal sampai nak mencecah RM500 , mesti saiz dah tak ada. Tak ke bengang ?

No comments:

Post a Comment