Anyeong !

My photo
we sell cute jewelry that will catch your heart

Tuesday, January 4, 2011

New hair ?

Before

After
(Ignore that face :] )

Semalam pergi salon untuk potong rambut yang aku rasa tersangat lah sudah panjang and sebab aku dah rimas. Bukan rimas sahaja, bahkan , panas & penat nak jaga. Selalunya pergi gunting dekat Mico Salon, Cheras Perdana tu tapi di sebabkan tukang - tukang gunting rambut mereka tersangatlah sombong nak mampus and jenis yang tak layan pelanggan atas alasan costumer ramai aku decide dah tak nak dah pergi kat situ. Aku decide nak pergi gunting dekat Mico Salon, Taman Seri Tanming. Alaa yang dekat belakang restaurant ABC tuuu. Hihi :P

Setibanya sahaja di sana , cakap lah dekat stylist tu kan , aku just nak buat layer je. And tiba2 dia cakap rambut aku nipis so tak sesuai nak buat layer. What ?! rambut i nipis ?. Okay. whatever lah kan. So Ibu told that hairstylist just buat apa je janji lawa. Haha. Then, dia hanya potong sikit je untuk buat V shape kat belakang potong depan sikit then dia blow. And then , taraaa ! He get my hair straight and my curly gone, tapi eh, lawa lah pulak. Dia kata aku sesuai rambut lurus and rambut aku actually mmg freezy gila. Yess, itu aku admit lah kan. Haha. and dia kate this chinese new year ada promotion kalau nak rebonding and relaxer untuk nampak lebih natural. Ibu, jom ?

Tapi aku rasa kan macam takde different langsung cuma dia buat rambut aku lurus lah sampai Nana pun cakap "eh kau rebonding eyh ?" Lagi pun main point aku kan nak gunting. Rimas tau tak rambut panjang2 ni. Stylist tu cakap "you kalau nak layer, lepas rebonding baru layer meh"
Haha. Okay2. I'll see you this chinese new year eh ? :P


2 comments: