Anyeong !

My photo
we sell cute jewelry that will catch your heart

Thursday, January 27, 2011

SS3 - March, JB & BM - April, so how ?

Tajuk mmg ntah apa apa. Meh start. Okay kalau dulu I mean last year, semua bising sebab paramore , usher, dan lain-lain buat concert. Especially budak-budak form 5 lah yang nak amik big exam yang menjamin masa hadapan. "Kenapa lah dorg buat tahun ni ? Buat lah next year"

Now, bila dah habis sekolah dah boleh enjoy pun still bising jugak. Kenapa ? Sebab Bruno Mars and Justin Bieber buat concert pada bulan yang sama iaitu pada bulan April. Bagi yang kaya memang takde masalah lah kan. Bagi yang hidup sederhana, kais pagi makan pagi kais petang makan petang memang ada masalah. Jangan lah buat bulan yang sama. Misalnya, JB buat bulan April, BM buat lah bulan July. Tau lah penduduk di Malaysia ni kaya raya tapi ada jugak yang tidak kaya. Bayangkan JB je kalau nak front sit RM400++ tak silap. Kalau BM agak2 nyer same lah kot sebab harga tak dapat diketahui lagi.

Lagi bertambah masalah, kalau orang macam aku ni. Minat semua. Apalagi sekarang ni concert Super Junior Show 3 kat Malaysia dorang dah cfrm dah nak buat kat sini bulan March. Of course lah kan aku dah spent duit dekat dorang. Super Junior je dah RM400++ tambah dengan JB & BM lagi ? Dah berapa ? Tak rm1000 ++ ?

Memang lah dorg nak tengok concert sapa lagi penuh kan ? Tapi weh ! Kesian laa kat orang macam kitorang ni. Dah lah hodoh lagi tak kaya. Bukan korang , tapi aku. Apa2 pun suju mmg cfrm aku pergi sebab aku rasa sejak2 ni aku dah addicted dengan dorang gila-gila sampai termimpi-mimpi, Ish ish dasyat dasyat.

No comments:

Post a Comment